Известие

Collapse
No announcement yet.

Не върви на бензин! 156 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Направи следната проба, сутринта на студен двигател, или когато ти го прави проблема, развий болтчетата на дебитомера и леко без да го вадиш го завърти по посока на часовниковата стрелка/около сантиметър/ докато се укротят оборотите, предполагам ще има ефект.

    Comment


    • #17
      Оха. Батка ей тука ще е много интересно да дадеш смислено обяснение на съвета който даваш
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Оха. Батка ей тука ще е много интересно да дадеш смислено обяснение на съвета който даваш
        Просто имах/имам/ сходен с колегата проблем, дали температурен датчик, дали дюзи, дали е за адаптация или и аз незнам какво още, но ми реши проблема със сутрешното въртене след като паднаха температурите под 5* докато загрее и превключи на гас, при мен имаше моментален ефект малко високи обороти/1500/в началото но после си се нормализират.Това е, дано помогне временно докато си открие проблема, наясно съм че това не е решението/завишава разхода/ но колата не гасне и пести нерви..
        Реално лъжи контролера за потока въздух който навлиза и завишава впръскването на гориво откъдето колата не гасне и се форсира нормално без да се тюфка.
        Благодаря.
        Last edited by filibeto; d.m.y г., 22:14.

        Comment


        • #19
          Абсолютно безсмислено. Така не се решават проблеми. Но колата си е твоя. Прави си експерименти, но не е удачно да съветваш така други хора.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Значи по дебитометъра нямам какво повече да пипам, за мен не е там проблема, така или иначе при диагностиката ще си покаже и неговите стойности и ламбда сондата, както и ако има нещо друго.

            Не можа да кажа, че проблема е в подаването на газта или смесването му с тези на бензина. Вчера карах 5км без грам газ, просто ми свърши, проблемите си бяха на лице. За мен не е проблем да отстраня и цялата система с газта, но това няма да ми реши проблема, а и ще карам само на бензин...

            Когато колата е топла, не мога да кажа, че има промяна на проблема ми и затова, не би трябвало да е температурен датчик. При топлото време през декември ~18градуса пак го имаше.

            И последно проблемите ми почнаха началото на декември и постепенно се задълбочаваха и стигнаха до тук. Не се случи изведнъж.
            sigpic
            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
            0889 636 093

            Comment


            • #21
              След като бензиновата помпа даваше 3.5 бара налягане и я отписъхме от проблемите, даваше грешка стъпковото моторче, въпреки, че купих друго, в крайна сметка и от него не е било, просто сменихме компютъра, утре ще я взема и видя как се държи на бензин. След това ще отида да ми настроят газовата и се нядявам проблемите от това естество да приключат и да почвам външните ремонти!
              sigpic
              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
              0889 636 093

              Comment


              • #22
                Какво сменихме по колата:

                -ламбда сонда- да моята беше заминала, отдавна трябваше да го направя това

                -компа на колата, с което за да пали с моят ключ, само преместихме чипа и четеца в ключалката

                - дросела, моят при пълно отваряне и след това за да отвори пак заяждал

                - пробвахме с две стъпкови моторчета, в крайна сметка сега съм със хибридно, от моето старото и по-старото ми стана 1, а втора ръка купеното не го сложихме

                - дебитометър, сложихме друг, но днес си върнах моят си бош 019 накрая

                Вчера като си взех колата я тествах, вървеше добре, нямаше замисляне на оборотите до 7000, на празен ход бяха добре, 850, не играеха.

                Днес ~11ч., паля и веднага дига 1400-1300 и гасне, паля 2 път, същото (до сега никога не ми се е случвало да трябва 2 да паля и да гасне), ок 3 път запали дигна оборотите и ги задържа. Тръгвам и абсолютно същото като преди ремонта, колата не поема газта и тръгва да се дави, само ги няма гърмежите. Спирам тръгвам пак, горе-долу върви. Когато изключа от скорост гасне, паля в движение и така 5-6 пъти. На светофара ми загасна и запалих и качи на празех ход 2000 оборота. До сега си е така, поне горе-долу може да се кара.

                Това е от мен за сега, явно моята сага ще продължи в понеделник, приемам всякакви идей.
                Last edited by raiders; d.m.y г., 13:29.
                sigpic
                ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                0889 636 093

                Comment


                • #23
                  Днес Тодор от Троян беше при мен с абсолютно същите проблеми като твоите. Колата никога не е имала подобен проблем, но вече е с ГИ. Настройките бяха . Адаптивните настройки бяха достигнали лимита, дори беше набила и грешки и на 2-те ламбди
                  Поиграх си около час с настройките на газовото ( в движение разбира се), и ще ти кажа какво се е случило. Надявам се да няма проблем вече.
                  ПП: Остави си сместа на газ да е малко по-бедна от бензина в тихите обороти.
                  Ти като резетнеш адаптациите не се ли оправя колата? Защото "моята" веднага влезе в час.
                  Last edited by dobromirski; d.m.y г., 16:50.

                  Comment


                  • #24
                    Колега значи проблема на бензим ми идва от газовата? Тоест не е трябвало да пипам нищо на бензин, а само да настроя газовата? С нея нямах проблеми преди да почна ремонтите и смените.
                    sigpic
                    ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                    0889 636 093

                    Comment


                    • #25
                      Вместо да търсиш какви ли не причини Владко опитай услугите на някой друг сервиз, че така както е модерно изразяването "на боб'' няма да стане
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Вместо да търсиш какви ли не причини Владко опитай услугите на някой друг сервиз, че така както е модерно изразяването "на боб'' няма да стане
                        +1

                        Така да сменяме на ред, докато оцелим кво е на колата, не е хич добре за джоба
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                          Днес Тодор от Троян беше при мен с абсолютно същите проблеми като твоите. Колата никога не е имала подобен проблем, но вече е с ГИ. Настройките бяха . Адаптивните настройки бяха достигнали лимита, дори беше набила и грешки и на 2-те ламбди
                          Поиграх си около час с настройките на газовото ( в движение разбира се), и ще ти кажа какво се е случило. Надявам се да няма проблем вече.
                          ПП: Остави си сместа на газ да е малко по-бедна от бензина в тихите обороти.
                          Ти като резетнеш адаптациите не се ли оправя колата? Защото "моята" веднага влезе в час.
                          Не е само в тихите обороти. Трябва да обедни там където работи ламбда контрола на бензиновото еку. Демек може да остане богато само в големите времена. Където е пълното натоварване. А в круйз режим времената трябва да останат близки до бензиновите или по-малки. И пак всичко зависи от възможностите на газовото и фукциите му за корекции.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                            Колега значи проблема на бензим ми идва от газовата? Тоест не е трябвало да пипам нищо на бензин, а само да настроя газовата? С нея нямах проблеми преди да почна ремонтите и смените.
                            Ми да,и затова ти се е оправила колата,просто си сложил ЕКУ с нормални адаптивни параметри,сега като се затлачи пак,ще имаш абсолютно същите проблеми

                            П.С.Според мен е трябвало просто да се ресетне ЕКУ-то и да се настрои газовата
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Така след като имам тема да си напиша и развитието, пък дали ще помагам на някой келага с нея след време не знам.

                              На този етап сменихе:

                              -компа на колата с втора ръка, защото даваше грешна информация при диагностиката, че някой датчик са развалини или не точни- стъпковото поторче не вожеше да се адаптира и грешка в датчика на коляновия вал (сменен беше миналата година с нов)
                              Така или иначе и моят комп е бил сменяван което си личеше от надписите по него от някоя морга в Герамния, така си я купих колата 2007г., мога да гадая защо са го сменили и какви са били проблемите преди.

                              - ламбда сонда с универсална, добре чете и дава задоволителни резултати при няколко диагностики на колата, мога да кажа, че за сега се справя, така или иначе е важно да робти коректно, защото дава информация и на газовия комп. Като този път кабела за това нещо не беше сложен отдолу при ауспуха на колата, а култрно при мотора и жака на ламбда сондада.

                              -дебитометър, отново при диагностиките не даваше нужните параметри и се смени, така или иначе модела за моят мотор (019 накрая) е един от най-евтините, след това V и паказателите бяха добре, колата няма замисляне на 1 и 2 до 6500 оборота, просто нямам къде да я тествам повече.

                              -дросела, даваше проблеми при пълно отваряне-затвряне и последващо отваряне нещо запецваше, така или иначе си го запазих, ако се наложи да се прави нещо пак

                              -моторчето за празен ход беше проверено и отново съм си със старото, за сега няма проблеми

                              Колата я карах вчера и нямам забележки във вървеж, няма клатене на оборотите (нещо което ме дразнеше близо 3г. и е основен проблем при 156). При пускане по инерция отново оборотите седят малко под 1000, а на място падат до стандартните 850. Определено след всяка смяна на ламбда, стъпково моторче се налагаше диагностика и настройка. Даже след като сложихме новия дебитометър колата гаснеше по инерция, след диагностика и настройка вече няма проблеми, което ме навежда на мисълта, че е хубаво след каквато и да е смяна на нещо по колата да се прави настройка за да е наред. Сега чувал съм, че и сами се самонстройват, но поне при мен за краткото време за проба не станана.

                              Сега след като оправихе проблемите на бензин отидохме към газовия инжекцион фобус на 2.5год. ползване без каквито и да е настройки от тогава, като очевидно не са били много добре направени.

                              Оказа се, че на газ колата се дъпжи зле на празех ход, трепереше и не беше стабилна работата на двигатиля, но найстина се усещаше много слабо това, принципно не е проблем, но щом ще се прави, да я направим като хората. Оправихме оборотите и намалихме нежеланото треперене и вибрации колкото можахме. Дузите на инжекторите бяха 2.5мм, имаше и 2 позапушени (много странно за мен). Ние взехме нови и гинаправихме на 1.9 и почнахме да я настройваме. Единстреното с което не се оправихме е ниското налягане при високите обороти, предположението е заради 1 или 2 дузи rail, който не работят коректно, както и се чуваше доста тракането им. Над 4000 оборота на газ просто все едно удря прекъсвач и присецва и не иска повече.

                              Скоро ще сменя и 4 газови инжектора и ще видим тогава дали ще има подобрение. Надявам се да разберем и причината за ниското налягане при високите обороти за до мога да кажа, че и газовата е настроена оптимално.
                              sigpic
                              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                              0889 636 093

                              Comment


                              • #30
                                Глъхненето при високи обороти е поради недостиг на гориво. Докато не си оправш налягането да е постоянно, не пипай нищо друго.
                                Фобоса мери налягането в рейла. Щом пада налягането при по-голяма консумация на газ, означава, че нямаш достатъчен дебит. Първо смени филтъра на газовата фаза, ако не се оправи смени този на течната фаза, и ако пак дърво, отваряш и чистиш изпарителя. Ако нещата не се оправят пак, смени "дюзите" с по-големи и настройваш наново.

                                Comment

                                Working...
                                X